2009-10-01

B E C R A Z Y H A P P Y !


Rock. Lillebrors.
Stövlar. Rizzo.
Jeans. Urban Outfitters.
Polo. Zara.

Idag är jag på sjukt humör. Lika sjuk som jag ser ut på bilden överst. Ni kan ju tänka er. På topp kanske man kallar det. Men sjukt. Kanske för att det var första dagen på många dagar som klockan ringde klockan 0500. Eller kanske bara för att det har varit en väldigt bra dag! Nu väntas god spenatsoppa till middag med pannkaka till efterrätt. Ska snart visa er vad jag gjort i stan hela eftermiddagen..

Måste också informera att det är bra att ha brorsor. Kollade igår igenom hallens hundratals jackor och hittade en Rock som min bror Freddie vuxit ur. Riktigt nice tycker jag. Så nice att jag till och med prövade en herr rock på H&M idag.. dock var herr size För stor.. Jag får kolla efter snygg rock på kids department.

Inga kommentarer: